Predavači Poslovnog učilišta Altius
Renomirani znanstvenici i stručnjaci
dr. sc. Andreja Švigir
dr. sc. Andreja Švigir
Ravnateljica Poslovnog učilišta Altius
Rođena u Zagrebu. Završila Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. 2010. godine završila postdiplomski studij na istom fakultetu i stekla naslov magistra znanosti. Na istom fakultetu, 2018. godine obranila je doktorski rad pod nazivom “Uloga integriranog financijskog i nefinancijskog izvještavanja u donošenju poslovnih odluka” i stekla naslov doktora znanosti iz područja ekonomije.
Dobitnica je godišnje nagrade “Prof. dr. sc. Ferdo Spajić” Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu za najbolji magistarski znanstveni rad iz područja računovodstva, revizije i financija.
Radno iskustvo stjecala radeći u poduzećima u domaćem i stranom vlasništvu. Radi na poslovima uvođenja kontrolinga, njegovih tehnika i metoda s ciljem poboljšanja poslovanja mnogih poduzeća. Predavačica i edukatorica iz podučja kontrolinga te financijskog, troškovnog i upravljačkog računovodstva za brojne polaznike na Visokoj školi za ekonomiju poduzetništva Vern, Poslovnom učilištu Experta, u institutu za unaprjeđenje gospodarstva WIFI – Croatia, u Altius savjetovanju te u brojnim poduzećima u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji. Koautorica knjige Kontroling – upravljanje iz backstagea, priručnika te Vodiča za prvu primjenu MSFI i revidiranih MRS-ova te brojnih stručnih članaka.
Bila je suurednica i članica nakladničkog savjeta stručnog časopisa Financije i porezi te urednica TEB-ove Zbirke mišljenja Ministarstva financija. Koautorica je programa jednogodišnjih školovanja za stjecanje zvanja kontroling menadžer i financijsko računovodstveni menadžer. U Hrvatskoj udruzi revizora završila edukaciju iz područja eksterne revizije i stekla certifikat Ovlašteni revizor.
U partnerstvu započinje vlastitu poduzetničku aktivnost u Altius savjetovanju, Zagreb, kao članica Uprave zadužena za područje konzaltinga i edukacija.
Ivan Pigac
Ivan Pigac
dipl.inž. aeronautike, vojni pilot
Rođen je 1977. godine u Zagrebu, gdje završava osnovnu i srednju školu. Fakultet prometnih znanosti, u Zagrebu, završava 2000. godine sa zvanjem dipl. ing. aeronautike – vojni pilot. Daljnje školovanje provodi u Školi nastavnika letenja u zrakoplovnoj bazi u Zadru, te na Filozofskom fakultetu u Zadru, gdje stječe letačko zvanje nastavnika letenja. Zapovjedno-stožernu školu „Blago Zadro“ završava 2016. godine te svoj rad nastavlja u zrakoplovnoj bazi na Plesu. Sudjeluje u dvije NATO operacije gdje stječe iskustva na međunarodnoj razini. Nadalje, završava razne međunarodne tečajeve iz područja sigurnosti letenja i provjera sposobnosti oružanih snaga. Sretno oženjen sa suprugom Katarinom i otac je troje djece, s kojima usklađuje svoje slobodno vrijeme.
Nenad Prah
Nenad Prah
Član Upravnog vijeća
Na Sveučilištu u Splitu 2005. godine završava Ekonomski fakultet nakon čega svoju profesionalnu karijeru usmjerava prema području Business Intelligenca te izgradnji sustava izvještavanja, kao i poslovnoj analitici. 2012. godine završava edukaciju za ovlaštenog računovođu. Kroz svoje 19 godišnje radno iskustvo stjecao je praktična i znanstvena znanja iz područja poslovne analitike i Business Intelligenca.
Od 2016. godine je zaposlen u poduzeću Inter Cars, jednom od najvećih europskih distributera u automobilskoj industriji, koji posluje u 18 europskih država na radnom mjestu ERP konzultanta u IT odjelu. Radio je na brojnim projektima uvođenja poslovno informacijskih sustava, a zadužen je i za implementacije te edukacije Gath ERP programskog rješenja.
U Poslovnom učilištu Altius predaje module: Vođenje projekata i implementacija BI rješenja QLIK SENSE te je Altiusov partner na projektima uvođenja kontrolinga, kao BI konzultant. Član je Mense.
Helena Popović Petrušić
Helena Popović Petrušić
Članica Stručnog vijeća
mag. oec., mag.int.rel. et dipl.
Chief Operation Officer,
Prostoria d.o.o.
Rođena 1976. godine. Diplomirala na području menadžmenta financija, a potom stekla zvanje magistra struke na području međunarodnih odnosa i diplomacije. 18 godišnje radno iskustvo stekla je radeći u srednjim i velikim domaćim i inozemnim tvrtkama na poslovima upravljanja, prodaje i nabave te vođenja kapitalnih investicijskih projekata u zemlji i inozemstvu. Sudjelovala je u investicijskim razvojnim projektima u području naftne industrije, elektro energetike, brodogradnje i komercijalnog zgradarstva u Europi, Africi, Bliskom Istoku, Aziji i Sjevernoj Americi. Specijalizirala se u području razvoja poslovanja i povećanja konkurentnosti putem uvođenja i primjene novih tehnologija te povećanja učinkovitosti poslovanja. Razvila je vlastite alate i izvještajne modele u području upravljanja strateškom nabavom s ciljem optimizacije u poslovanju i povećanja konkurentnosti. Višestruko je nagrađivanja u korporativnoj sferi za zasluge u prodaji i razvoju poslovanja. Proglašena je Najboljim mladim hrvatskim menadžerom od strane Ministarstva gospodarstva. Vlasnica je savjetodavne tvrtke Wogas d.o.o koja se bavi savjetovanjem u području strateške nabave i pružanjem usluga razvoja tržišta prodaje za strane tvrtke na području Republike Hrvatske.
Ante Lučić
Ante Lučić
Član Stručnog vijeća
Ante Lučić, MLB
Interim HR Adviser
Diplomirao je povijest i međunarodne odnose na Jacobs University Bremen, SR Njemačka, a nakon toga magistrirao pravo i poslovno upravljanje na Bucerius Law School i WHU Otto Beisheim School of Management u Hamburgu, SR Njemačka. Kao konzultant pomaže organizacijama i pojedincima u karijernom i obrazovnom planiranju i upravljanju centrima za razvoj karijere. Također je često angažiran kao predavač u području budućnosti rada i obrazovanja te razvoja i upravljanja ljudskim resursima. Tvrtke savjetuje u procesima zapošljavanja, a odnedavno nudi i vlastitu exANTE metodologiju za HR dijagnostiku, kojom istovremeno mjeri vrijednost ljudskog i intelektualnog kapitala u organizacijama te tako pospješuje potencijalna restrukturiranja poslovanja. Koautor je programa UP – Učenici poduzetnici, praktične nastave poduzetništva za osnovne škole.
Damir Lančić
Damir Lančić
Član Upravnog vijeća
dipl. iur.
Odvjetnik, Odvjetnički ured
Dražen Lančić
Rođen 1966. u Zagrebu. Diplomirao na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 1991. godine. Nakon završenog pripravničkog staža u odvjetništvu u trajanju od tri godine, položenog pravosudnog ispita pri Ministarstvu pravosuđa RH, upisa u Imenik odvjetnika Hrvatske odvjetničke komore te rada u Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak, od 2006. vodi vlastitu odvjetničku praksu. Područja rada su mu trgovačko, obvezno pravo i ugovorni odnosi te radno pravo. Stručni je suradnik više učilišta na kojima provodi edukacije iz područja trgovačkog i radnog prava. Autor je niza stručnih članaka i pravnih radionica i koautor knjiga iz poduzetništva. Završio je dodatna menadžerska usavršavanja i član je raznih stručnih udruga.
Ivan Podborski Luček
Ivan Podborski Luček
Predsjednik Stručnog vijeća
mag. oec.
Head of Tax Department
Data-Link Unija Consulting
Voditelj odjela poreznog savjetovanja društvu Data-Link Unija Consulting d.o.o. Posjeduje više od pet godina iskustva na poslovima računovodstva, knjigovodstva i revizije te više od pet godina iskustva u poreznom savjetovanju, posebice u području indirektnog oporezivanja porezom na dodanu vrijednost, porezom na dobit te u području međunarodnog oporezivanja. Formalno obrazovanje stekao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu gdje je završio preddiplomski i diplomski studij s izvrsnim uspjehom te posjeduje diplomu magistra ekonomije s osvojenom Dekanovom nagradom za završni rad. Ivan tečno govori engleski jezik. Iskustvo je prikupljao kao dugogodišnji demonstrator na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, katedri za računovodstvo, specijalizirajući se u području računovodstva, računovodstva troškova i poreza. Ivan svakodnevno pruža podršku i savjete klijentima u vezi poreznih pitanja iz područja poreza na dodanu vrijednost, a kao voditelj poreznog tima društva Data-Link Unija Consulting d.o.o. sudjeluje u brojnim nacionalnim i internacionalnim projektima vezanim uz međunarodna porezna strukturiranja, poslovna spajanja, poreznu optimizaciju i savjetovanje vezano uz dubinska snimanja društava (due dilligence-a). Svoje znanje i iskustvo prenosio studentima kao vanjski suradnik na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Katedri za računovodstvo gdje je svakodnevno predavao o temama usko vezanim uz porezno pravo i računovodstvo poreza.
Bea Kisszőlősi Szánthó
Bea Kisszőlősi Szánthó
HR Consultant and Change Management Specialist, Colliers International (Positive Attitude Consultant)
HR Consultant and Change Management Specialist Colliers International (Positive Attitude Consultant). Ima veliko internacionalno iskustvo u području HR-a. Radila je u brojnim kompanijama kao interim menadžerica u području ljudskih potencijala, ali i pomagala mnogima u unaprjeđenju kompetencija njihovih zaposlenika. Njezino bogato iskustvo u implementaciji modernog HR menadžmenta, pokazuje kako se danas puno više nego prije razvija moderan HR menadžment, a to je onaj koji razmišlja o dobrobiti svojih zaposlenika na različite načine, što u konačnici stvara kulturu blagostanja unutar organizacije. Njezina predavanja održavat će se na engleskom jeziku.
Dijana Zver
Dijana Zver
Stručna suradnica razvoja ljudskih potencijala, Maistra d.d.
Posjeduje iskustvo rada u ljudskim potencijalima unutar javnog i privatnog sektora. Trenutno je zaposlena u Maistri gdje se bavi treninzima, edukacijama i razvojem zaposlenika. Pored razvoja ljudi, njezino radno iskustvo najvećim dijelom uključuje regrutaciju i selekciju. Njezini raniji poslodavci su INA, Poliklinika Identalia, KBC Rijeka, Manpower agencija za zapošljavanje (područja: financije, zdravstvo i farmacija, FMCG, transport i logistika, inženjering, IT). Uz osnovni posao, aktivna je članica Hrvatske psihološke komore, s važećom dopusnicom za rad te je dopročelnica čelništva Sekcije za psihologiju rada i organizacijsku psihologiju pri Hrvatskom psihološkom društvu. Aktivna je sudionica na stručnim konferencijama. Vjeruje u kontinuirano stručno usavršavanje, mentoriranje te međusobno dijeljenje znanja.
dipl. oec., univ. spec. oec. Filip Kanić
dipl. oec., univ. spec. oec. Filip Kanić
Filip je Senior menadžer u Odjelu za porezne i regulatorne usluge društva Deloitte s više od 15 godina iskustva u području poreznog savjetovanja hrvatskih i međunarodnih klijenata. Filip je diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu i završio specijalistički poslijediplomski studij Računovodstva i poreza na istome fakultetu. Filip je ovlašteni porezni savjetnik i član hrvatske Komore poreznih savjetnika. Filip se specijalizirao u područjima poreza na dobit, transfernih cijena, kao i ostalim područjima domaćeg i međunarodnog poreznog prava. Filip pruža svakodnevnu podršku i savjetodavne usluge klijentima u sljedećim područjima: međunarodno porezno strukturiranje, porezno planiranje spajanja i pripajanja društava, porezne optimizacije, porezni pregledi i porezni due diligence.
dr. sc. Hrvoje Serdarušić
dr. sc. Hrvoje Serdarušić
CEO, Serdarušić savjetovanje d.o.o.
Doktorirao je 2025. godine pri Doctorate Paneuropean Studies, Joint PhD Programmes u Eisenstadtu u Austriji na temu “Economic Value Added of Croatian Companies”. Istraživanje je analiziralo povezanost EVA-e hrvatskih poduzeća i bruto domaćeg proizvoda (BDP) te dugoročnu održivost stvaranja ekonomske vrijednosti u hrvatskim poduzećima.
Magistrirao je 2007. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer Računovodstvo, revizija i financije, za što je primio nagradu “Ferdo Spajić” za najbolji rad iz područja računovodstva, kao prvi dobitnik te nagrade.
Rad je bio na temu Utjecaj financijskog položaja i aktivnosti na novčani jaz i profitabilnost hrvatskog turističkog sektora. Položio je i prvi stupanj CFA ispita.
Profesionalni je stručnjak za financije i bankarstvo s više od 17 godina iskustva u Zagrebačkoj banci na području korporativnog bankarstva te iskustvom u konzaltingu od 2017. Fokusiran je na financije, menadžment, poduzetništvo, računovodstvo i bankarstvo, s posebnim naglaskom na analizu poslovanja, financijsko savjetovanje te strategije stvaranja vrijednosti u poduzećima. Redoviti je analitičar i komentator na nacionalnoj medijskoj razini. Blog serdarusic.com piše dugi niz godina na gore navedene teme.
Oženjen je i otac troje djece.
Goran Hiller
Goran Hiller
Chief Executive Officer, Kožul d.o.o.
Rođen 16. travnja 1973. godine. Ratom prekinuto školovanje ponovno nastavlja 2008. godine upisujući izvanredni studij ekonomije te stječe diplomu struč.spec.oec. Ima preko 22 godina iskustva u radu od čega se preko 19 godina bavi nabavom, prodajom kako u maloprodaji tako i u veleprodaji te organizacijskim strukturama i sustavima nagrađivanja djelatnika. Trenutno je zaposlen u privatnom poduzeću koje broji 99 djelatnika i to na poziciji izvršnog direktora. Kako poduzeće u svom portfelju poslova ima maloprodaju i veleprodaju, a čije je poslovanje usmjereno ka zastupanju 16 svjetskih brendova i konstantnom širenju vlastitog branda alata, susreće se s jako širokim spektrom poslovnih izazova.
Irena Bajan Varat
Irena Bajan Varat
Direktorica HR-a i administracije, 3M (East) AG Hrvatska
Ima sedamnaest godina profesionalnog iskustva u multinacionalnim kompanijama na različitim lokalnim i regionalnim pozicijama vezanim za ljudske potencijale. Ostvarila je vrhunske rezultate kroz motivaciju timova, prepoznavanje i usmjeravanje talenata. Kroz bogato multikulturalno iskustvo u različitim segmentima poslovanja na različitim tržištima, lako pronalazi ravnotežu između strateških i operativnih potreba timova u dinamičnom tržišnom okruženju. Tijekom karijere radila je u Wrigley Hrvatska, Mars Hrvatska, gdje 2012. godine preuzima poziciju regionalne direktorice odjela ljudskih potencijala. Trenutno upravlja regionalnim odjelom ljudskih potencijala i administracije u podružnici 3M (East) AG Hrvatska.
Ivona Zgrabljić
Ivona Zgrabljić
CEO i HR konzultant, Edukator kreator
Konzultantica je u području ljudskih resursa s naglaskom na Strengths Based pristup u razvoju zaposlenika te izgradnje organizacijske kulture. Jedini je certificirani Gallup StrengthsFinder Coach u Hrvatskoj. Kroz desetogodišnje iskustvo korištenja istoimenog alata usmjerenog na otkrivanje talenata odnosno područja u kojem zaposlenici imaju najveći potencijal za rast, spoznala je važnost teme samosvjesnosti i samoregulacije (Self-Awareness i Self-Regulation). Osmislila je Edukator ID alat koji na cjeloviti način pristupa identificiranju potencijala zaposlenika te Company ID alat u svrhu definiranja organizacijske kulture kako bi profesionalcima, vlasnicima te vodstvu kompanija približila važnost teme poznavanja sebe odnosno osobnog i organizacijskog identiteta u kontekstu osobnog, karijernog i organizacijskog razvoja te definiranju organizacijske kulture
izv. prof. dr. sc. Ivan Tanta
izv. prof. dr. sc. Ivan Tanta
Rođen je 1961. godine u Zagrebu. Cjelokupno obrazovanje vezano je uz Zagreb i Sveučilište u Zagrebu. Završio je Fakultet političkih znanosti. Tijekom studija dva puta je nagrađen Rektorovom nagradom. Magistrirao je na Fakultetu organizacije i informatike, a doktorirao na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Radni vijek počeo je u novinarstvu i to u Večernjem listu, gdje je bio na raznim uredničkim poslovima. Jedan je od osnivača teleteksta HTV-a. Novinarstvo napušta 2002. i do 2005. radi kao predstojnik ureda predsjednika uprave Eurocabel group d.d. U obrazovanju počinje raditi 2005. i to najprije kao viši predavač na poslovnoj školi „Libertas“. Na Veleučilište VERN dolazi 2007. godine kao voditelj specijalističkog studija upravljanja poslovnim komunikacijama. Ivan Tanta predaje na Sveučilištu u Dubrovniku, Doktorskoj školi sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku te na specijalističkom studiju Odnosi s javnošću na Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.
mag. math. Ivan Augustin
mag. math. Ivan Augustin
financijski analitičar, Erste d.o.o.
Rođen 1987. godine u Sisku. Diplomirao Financijsku matematiku 2010. godine na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Godinu kasnije magistrirao Bankarstvo i poduzetništvo na učilištu UniCredit banke. Karijeru je započeo kao pripravnik u odjelu Razvoja modela za kreditni rizik u UniCreditu (Milano) te nastavio u Zagrebačkoj banci kao mlađi specijalist za modeliranje kreditnog rizika, odnosno dvije godine kasnije na poziciji starijeg kvantitativnog analitičara. Trenutno je zaposlen u Erste Plavom mirovinskom fondu na poziciji Financijskog analitičara. Radi na područjima kreditne i financijske analize poduzeća, kvantitativne analize te modeliranja. Kao član investicijskog odbora Erste Plavi mirovinskih fondova sudjeluje u donošenju strateških investicijskih odluka.
mag. oec. Irena Perić
mag. oec. Irena Perić
Tag manager, Leitner Leitner d.o.o.
Zaposlena je u poreznom odjelu društva LeitnerLeitner Consulting d.o.o. na poziciji Manager. Irena ima više od 8 godina radnog iskustva u poreznom savjetovanju, posebice u području indirektnog oporezivanja porezom na dodanu vrijednost, u području direktnog oporezivanja porezom na dohodak te u području međunarodnog oporezivanja. Formalno obrazovanje je stekla na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu gdje je završila preddiplomski i diplomski studij te posjeduje diplomu magistra ekonomije. Tečno govori njemački i engleski jezik. Međunarodno radno iskustvo stekla je već za vrijeme studiranja na inozemnoj praksi radeći u jednoj od „Big4“ kompanija u Berlinu te za vrijeme zaposlenja izaslanjem u centralu društva LeitnerLeitner u Linzu. Svakodnevno pruža podršku i savjete klijentima u vezi poreznih pitanja iz područja poreza na dodanu vrijednost i poreza na dohodak, a kao dio poreznog tima društva LeitnerLeitner sudjeluje u brojnim nacionalnim i internacionalnim projektima vezanim uz međunarodna porezna strukturiranja, poreznu optimizaciju i savjetovanje vezano uz izaslane radnike.
Marija Felkel
Marija Felkel
Interim CEO adviser for HR, Ledo plus d.o.o.
Interim CEO adviser for OD and HR, Nexe Group. Senior HR executive s 20 godina međunarodnog iskustva na različitim rukovodećim pozicijama u visoko tehnološkim inovacijskim industrijama. Radeći preko 12 godina u Siemensu, te tri godine u Hrvatskom Telekomu stekla je neprocjenjivo iskustvo u vođenju HR timova i strateških projekata u međunarodnom okruženju vezano uz organizacijski razvoj, transformaciju i rast, kulturne promjene i odnose sa zaposlenicima. Jedna je od rijetkih direktorica ljudskih resursa koja je bila članica Uprave, te je time dokazala velik stupanj znanja i iskustva na poziciji strateškog poslovnog partnera.
mr. sc. Tomislav Šlat, MBA
mr. sc. Tomislav Šlat, MBA
Tomislav Šlat rođen je 1961 u Zagrebu, gdje je diplomirao na Ekonomskom fakultetu, na kojem je i kasnije magistrirao. Započeo je svoju karijeru u Exportdrvu, a 1988 se pridružio korporaciji 3M-u. U zadnjih 30+ godina na raznim funkcijama vodi poslovni razvoj 3M-a u zemljama Istočne Europe, bilo u raznim poslovnim procesima ili za razne proizvodne divizije. Zadnjih godina odgovoran je kao regionalni direktor za cjelokupne operacije i urede u Adriatic regiji, a nakon toga i u Regiji Jugoistočna Europa. Trenutno je direktor za strateške kupce u regiji, kao i direktor 5 ureda u Jugoistočnoj Europi. Od 2000. – 2002. bio je Predsjednik Američke trgovačke komore u Hrvatskoj, jedan je od osnivača Poslovnog vijeća za konkurentnost (kasnije Nacionalno vijeće za konkurentnost), aktivan je član više poslovnih udruga, te certificirani član globalne Udruge Managera za strateško partnerstvo (SAMA). Član je Upravnog odbora Udruženja stranih investitora u Hrvatskoj.
prof. dr. sc. Mirela Alpeza
prof. dr. sc. Mirela Alpeza
Ekonomski fakultet Osijek
Izvanredna je profesorica na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i direktorica CEPORa – Centra za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća u Zagrebu. U posljednjih desetak godina aktualizira problematiku obiteljskih poduzeća i prijenosa poslovanja. Pokrenula je niz inicijativa čiji je cilj razvoj sustava podrške za prijenos poslovanja malih i srednjih poduzeća, među kojima su Centar za obiteljska poduzeća i prijenos poslovanja, Forum obiteljskih poduzeća, Klub kupaca malih i srednjih poduzeća, te Business Transfer Barometar – istraživanje na temu prijenosa poslovanja malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj. (Ko)autorica je publikacija „Prijenos poslovanja – minivodič za poslovnu zajednicu“ i „Izazovi prijenosa poslovanja u malim i srednjim poduzećima“. Voditeljica je radne skupine Business Transfer Ecosystem u okviru TRANSEO – Europskog udruženja za prijenos poslovanja malih i srednjih poduzeća. Održala je brojne radionice i savjetovanja za vlasnike poduzeća koji planiraju umirovljenje na temu definiranja izlazne strategije iz biznisa.
Irena Grofelnik
Irena Grofelnik
Team Transformation Professional Coach
Kao direktorica vodila je timove u tvrtkama kao što su Atlantic Group, Steklarna Hrastnik, Hotel Mons, a nakon toga je osnovala svoju tvrtku kako bi pomogla tvrtkama u razvoju marketinških strategija. Diplomirala je na Poslovno ekonomskom fakultetu u Mariboru i nastavila međunarodni EMBA studij na Cotrugli Business School u Zagrebu. Većinu vremena posvećuje menadžerskim radionicama, coachingu (metoda Point of you®) i prodajnim treninzima, savjetuje tvrtke na području optimizacije poslovnih procesa i digitalizacije. Svoja razmišljanja i znanje dijeli u obliku članaka na nekoliko portala, članica je Upravnog odbora Women Professional u centru Business Inteligence te alumni mentorica kod fondacije Charie Blair iz Londona.